Robota spárujete s aplikací Philips HomeRun tak, že klepnete na tlačítko „Přidat robota“ a budete postupovat podle pokynů. Pokud se párování nezdaří, následující kroky problém vyřeší:
Zkontrolujte, že je robot zapnutý
Zkontrolujte, že je robot plně nabitý, stanice je zapojená do zásuvky a robot je zapnutý.
Zkontrolujte heslo k síti Wi-Fi
Ujistěte se, že jste v aplikaci zadali správné heslo pro vaši domácí síť Wi-Fi.
Zvolte správný model robota
Během přidávání nového robota do aplikace zvolte správný model.
- Se stanicí automatického vyprazdňování: XU7100, XU3110 nebo XU3100
- Bez stanice automatického vyprazdňování: XU7000 nebo XU3000
- S dokovací stanicí: XU6500
Zkontrolujte, že je robot v režimu nastavení sítě Wi-Fi
Pro úspěšné párování s aplikací musí být robot v režimu nastavení sítě Wi-Fi. Vypínač a tlačítko Domů na robotovi ukazují, že je režim nastavení sítě Wi-Fi aktivován. Chcete-li robota přepnout do režimu nastavení sítě Wi-Fi, stiskněte společně vypínač a tlačítko Domů po dobu tří sekund. Kontrolky v tlačítkách budou oranžově blikat, čímž vám oznamují, že jsou v režimu nastavení sítě Wi-Fi (viz obrázek níže).
Ujistěte se, že domácí síť Wi-Fi správně funguje.
Zkontrolujte připojení k internetu. Pokud je vaše připojení pomalé, vypněte a zapněte router.
Nabíjecí stanici umístěte blíže k routeru
Nabíjecí stanici robota umístěte na místo s dobrým pokrytím Wi-Fi. Abyste získali silnější signál Wi-Fi, umístěte stanici blíže k routeru.
Nejnovější verze aplikace Philips HomeRun
Ujistěte se, že používáte nejnovější verzi aplikace Philips HomeRun. To učiníte tak, že přejdete do obchodu s aplikacemi a zjistíte, jestli je k dispozici aktualizace.
Naše videa naleznete níže. V závislosti na modelu naleznete návody krok za krokem, jak připojit robota k aplikaci.
Pokud vám řešení výše nepomohla problém vyřešit, kontaktujte nás pro další pomoc.