• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robotický vysavač Philips HomeRun se nepřipojí k aplikaci Philips HomeRun

    Zveřejněno dne 6. prosince 2023
    Pokud váš robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun nelze připojit k aplikaci Philips HomeRun, připojte si článek níže a nalezněte možné příčiny a řešení. 
    modely homerun

    Robota spárujete s aplikací Philips HomeRun tak, že klepnete na tlačítko „Přidat robota“ a budete postupovat podle pokynů. Pokud se párování nezdaří, následující kroky problém vyřeší:

    Zkontrolujte, že je robot zapnutý
    Zkontrolujte, že je robot plně nabitý, stanice je zapojená do zásuvky a robot je zapnutý. 

    Zkontrolujte heslo k síti Wi-Fi
    Ujistěte se, že jste v aplikaci zadali správné heslo pro vaši domácí síť Wi-Fi. 

    Zvolte správný model robota
    Během přidávání nového robota do aplikace zvolte správný model.

    • Se stanicí automatického vyprazdňování: XU7100, XU3110 nebo XU3100
    • Bez stanice automatického vyprazdňování: XU7000 nebo XU3000
    • S dokovací stanicí: XU6500

    Zkontrolujte, že je robot v režimu nastavení sítě Wi-Fi
    Pro úspěšné párování s aplikací musí být robot v režimu nastavení sítě Wi-Fi. Vypínač a tlačítko Domů na robotovi ukazují, že je režim nastavení sítě Wi-Fi aktivován. Chcete-li robota přepnout do režimu nastavení sítě Wi-Fi, stiskněte společně vypínač a tlačítko Domů po dobu tří sekund. Kontrolky v tlačítkách budou oranžově blikat, čímž vám oznamují, že jsou v režimu nastavení sítě Wi-Fi (viz obrázek níže).

    Ujistěte se, že domácí síť Wi-Fi správně funguje.
    Zkontrolujte připojení k internetu. Pokud je vaše připojení pomalé, vypněte a zapněte router.

    Nabíjecí stanici umístěte blíže k routeru
    Nabíjecí stanici robota umístěte na místo s dobrým pokrytím Wi-Fi. Abyste získali silnější signál Wi-Fi, umístěte stanici blíže k routeru. 

    Nejnovější verze aplikace Philips HomeRun
    Ujistěte se, že používáte nejnovější verzi aplikace Philips HomeRun. To učiníte tak, že přejdete do obchodu s aplikacemi a zjistíte, jestli je k dispozici aktualizace.

    Naše videa naleznete níže. V závislosti na modelu naleznete návody krok za krokem, jak připojit robota k aplikaci.

    Pokud vám řešení výše nepomohla problém vyřešit, kontaktujte nás pro další pomoc.

    Play Pause
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.